Naar de inhoud springen
SATL - Lelystad

SATL – Lelystad

De feiten over Lelystad Airport en laagvliegen

  • Home
  • Waar gaat het over
    • De feiten over laagvliegroutes
    • Tegenstanders van laagvliegroutes
    • Zienswijzen
    • Timeline Lelystad Airport
  • Nieuws
    • Laatste berichten
    • Lelystad Airport in de media
  • Dit kan jij doen
  • Listen van de Luchtvaart
    • “De laagvliegroutes zijn opgelost”
    • “Tegenstanders zijn een handjevol linkse activisten”
    • “Lelystad Airport wordt een overloop luchthaven. En gaat vluchten overnemen van Schiphol”
    • “Lelystad Airport zal omwoners Schiphol ontlasten; We moeten de overlast beter spreiden over NL”
      • Opening Lelystad leidt tot meer herrie rond Schiphol
      • Meer vervuiling op Schiphol door opening Lelystad
    • “Uitstoot van stikstof door luchtvaart is verwaarloosbaar”
    • “Vliegtuigen worden steeds stillere en Schoner”
      • stillere vliegtuigen
      • Biokerosine
    • “Elektrisch vliegen is dè oplossing voor de overlast”
  • Dossiers
    • Laagvliegroutes
    • Gezondheid
    • Geluidsoverlast
    • Veiligheid en Birdstrike
    • Stikstof
    • De VVR (Verkeers Verdelings Regel)
    • Economisch belang Lelystad Airport
  • Contact
    • Over SATL en contact
    • Actiegroepen
Geplaatst op 17 augustus 2019

(Ultra)Fijnstof

Categorieën(ultra) Fijnstof

Berichtnavigatie

Vorig berichtVorige WOB-verzoek laat zien dat kabinet al sinds 2008 weet dat VVR niet haalbaar is.
Volgend BerichtVolgende Luchthaven besluit gebaseerd op drijfzand: Dringend verzoek om opheldering aan Minister van I&W

Recente berichten

  • Minister van Nieuwenhuizen doet opnieuw loze belofte over laagvliegroutes
  • Reclame Code Commissie oordeelt: Met Airportkrant handelen Provincie, gemeente en Lelystad Airport in strijd met de Reclame Code.
  • Boeklancering: ‘Schiphol Regeert’. Een reconstructie van de omstreden verkeersverdelingsregel.
  • Hoorzitting Reclame Code Commissie: Overheidscommunicatie Lelystad Airport krant is misleidend
  • Noodzaak Lelystad Airport is vervallen
  • Verzet tegen Lelystad Airport neemt nog altijd toe: actiegroep Almere sluit zich aan
  • Ruim 13.000 ‘stuitingsbrieven’ om verjaring recht op schadeclaim Lelystad Airport te voorkomen
  • Minister ondermijnt met eigen onderzoek noodzaak groei luchtvaart
  • Zienswijze SATL op ontwerp-Luchtvaartnota: Fundamentele herziening nodig.
  • Aangifte wegens valsheid in geschrifte, misbruik van gezag en verduistering van bewijs rondom stikstofberekeningen Lelystad Airport

Twitter

A Twitter List by SATL_Lelystad

STEUN ONZE ACTIES

     

    De stichting heeft een ANBI-status.

    U kunt ook geld overmaken op de “ouderwetse” manier.

    Ons rekeningnummer is:
    NL 74 RABO 033 744 8531
    t.a.v. Stichting Laagvliegen Nee

    Nieuwsbrief

    Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van belangrijke ontwikkelingen
    * verplicht veld

    Recente berichten

    • Minister van Nieuwenhuizen doet opnieuw loze belofte over laagvliegroutes
    • Reclame Code Commissie oordeelt: Met Airportkrant handelen Provincie, gemeente en Lelystad Airport in strijd met de Reclame Code.
    • Boeklancering: ‘Schiphol Regeert’. Een reconstructie van de omstreden verkeersverdelingsregel.
    • Hoorzitting Reclame Code Commissie: Overheidscommunicatie Lelystad Airport krant is misleidend
    • Noodzaak Lelystad Airport is vervallen
    • Verzet tegen Lelystad Airport neemt nog altijd toe: actiegroep Almere sluit zich aan
    • Ruim 13.000 ‘stuitingsbrieven’ om verjaring recht op schadeclaim Lelystad Airport te voorkomen
    • Minister ondermijnt met eigen onderzoek noodzaak groei luchtvaart
    • Zienswijze SATL op ontwerp-Luchtvaartnota: Fundamentele herziening nodig.
    • Aangifte wegens valsheid in geschrifte, misbruik van gezag en verduistering van bewijs rondom stikstofberekeningen Lelystad Airport

    Nieuwsbrieven

    Ondersteund door WordPress