Naar de inhoud springen
SATL – Lelystad

SATL – Lelystad

De feiten over Lelystad Airport en laagvliegen

  • HOME
  • Over Lelystad Airport
    • Waarom Lelystad Airport
      • Groei luchtvaart
      • Economisch belang
      • Locatie Lelystad
    • Laagvliegroutes
    • Plannen en uitvoering
      • “Overloop Luchthaven”
      • Nachtvluchten
      • Vergunningen Rapporten Berekeningen
    • Stikstof en luchtvaart in een Notendop
    • Risico’s
      • Overlast
      • Volksgezondheid
      • Klimaat
      • Veiligheid
      • Financieel
    • Openbaar Bestuur
      • Maatschappelijk en politiek draagvlak
      • Bestuurscultuur
      • Participatie
      • Teveel handen op één buik
  • Nieuws
    • Laatste Berichten
    • Lelystad Airport in de media
    • Timeline Lelystad Airport
    • Ingediende zienswijzen
    • Inschrijven nieuwsbrief
  • Listen van de Luchtvaart
    • “Laagvliegroutes zijn opgelost”
    • “Lelystad Airport zal omwoners Schiphol ontlasten“
    • “Luchtvaart essentieel voor de economie van Nederland”
    • “Stikstof uitstoot luchtvaart is verwaarloosbaar”
    • “Vliegtuigen worden steeds stiller en schoner“
      • Stillere vliegtuigen
      • Schonere vliegtuigen
    • “Elektrisch vliegen lost alle problemen op”
    • “Lelystad Airport neemt vluchten over van Schiphol”
    • “Tegenstanders zijn een handjevol activisten“
  • Opinie
  • Dit kan jij doen
  • Contact
    • Over SATL en contact
    • Aangesloten actiegroepen
Geplaatst op 7 juli 202016 mei 2021

Hoe belangrijk is de luchtvaart echt?

Het kabinet is er heilig van overtuigd: Schiphol en KLM zijn van groot belang voor de Nederlandse economie. Over de noodzaak van steun in de coronacrisis hoefde het kabinet dan ook niet lang na te denken. Is de luchtvaart echt zo belangrijk? Dat valt nog te bezien.

Lees hier de analyse van dagblad Trouw: ‘Hoe belangrijk is de luchtvaart écht? Niemand weet het.’

 

CategorieënEconomie, Groei Luchtvaart, Nieuws

Berichtnavigatie

Vorig berichtVorige Aangifte wegens valsheid in geschrifte, misbruik van gezag en verduistering van bewijs rondom stikstofberekeningen Lelystad Airport
Volgend berichtVolgende Zienswijze SATL op ontwerp-Luchtvaartnota: Fundamentele herziening nodig.

Steun ons onderzoek






Totaal: € -

 

De stichting heeft een ANBI-status.

U kunt ook geld overmaken op de “ouderwetse” manier.

Ons rekeningnummer is:
NL 74 RABO 033 744 8531
t.a.v. Stichting Laagvliegen Nee

klik hier voor ons Privacybeleid

Twitter

A Twitter List by SATL_Lelystad

Steun ons werk






Totaal: € -

 

De stichting heeft een ANBI-status.

U kunt ook geld overmaken op de “ouderwetse” manier.

Ons rekeningnummer is:
NL 74 RABO 033 744 8531
t.a.v. Stichting Laagvliegen Nee

klik hier voor ons Privacybeleid

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van belangrijke ontwikkelingen

Inschrijving bevestigd!

Je inschrijving op onze mailinglijst is bevestigd.

Hartelijk dank voor je inschrijving!

Privacybeleid Ondersteund door WordPress
Scroll Up